ΜΑΡΙΑ ΓΩΓΟΥ

(0)

411

Μέλος από 17/09/2024

ΜΑΡΙΑ ΓΩΓΟΥ

  • Σπάτα / Αρτέμιδα,Ανατολική Αττική
  • Δες το τηλέφωνο

-

Online

Μετάβαση στον χώρο σας

Εξειδικεύσεις

Σχολική ψυχολογία – Παιδοψυχολογία – Συμβουλευτική μέσω παιχνιδιού/τέχνης – Συμβουλευτική γονέων – Ειδική Αγωγή και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μαθησιακή Αξιολόγηση και Αποκατάσταση – προσέγγιση TEACCH – ΑΘΗΝΑ τεστ

Χρέωση

20€ εώς 45€ | Η χρέωση διαμορφώνεται σύμφωνα με το περιστατικό (online-δια ζώσης) και τις ώρες υποστήριξης /εβδομάδα (μαθησιακή υποστήριξη-ειδική αγωγή)

Η φιλοσοφία μου συνίσταται στην αναγωγή του παιδιού ως επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση εναλλακτικών μεθόδων προσέγγισης της γνώσης και αξιοποίηση των αρχών συντελεστικής μάθησης. Εστιάζω στην καλλιέργεια ουσιαστικής σχέσης εμπιστοσύνης, στον σεβασμό για τη φυσική ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού και προσαρμόζω τον ρυθμό διδασκαλίας και του αντικειμένου που διδάσκεται στις ανάγκες του, με επιβράβευση τόσο της προσπάθειας όσο και του αποτελέσματος.

Κύριο έργο μου είναι η ψυχοεκπαίδευση, η μαθησιακή αξιολόγηση και εφαρμογή εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων μέσω της χρήσης παιχνιδιού με στόχο την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης και ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών.
Κυριότερος στόχος των προγραμμάτων είναι η ενίσχυση της ενεργητικής συμμετοχής και του αυτοσυναισθήματος των μαθητών μέσα από την ενίσχυση των μαθησιακών, κοινωνικών, επικοινωνιακών και συναισθηματικών δεξιοτήτων που υπολείπονται, προκειμένου να αποκτήσουν μεταγνωστικές δεξιότητες και να αισθανθούν ικανοποίηση μέσα από τη βίωση επιτυχίας, της θετικής ανατροφοδότησης και της χαράς της συνεργασίας.

Σπουδές

Φιλοσοφική Παιδαγωγική Ψυχολογία, Κατεύθυνση Ψυχολογίας – Πανεπιστήμιο Αθηνών

Πτυχίο Ψυχολογίας – Πανεπιστήμιο Κάρντιφ, Ηνωμένο Βασίλειο

Μεταπτυχιακό Σχολικής Ψυχολογίας – Πανεπιστήμιο Αθηνών

Μεταπτυχιακό Συμβουλευτικής Παιδιών και Νέων – Πανεπιστήμιο Νότινγκχαμ, Ηνωμένο Βασίλειο

Σεμινάρια

Αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σχολικού ψυχολόγου από Health and Care Profession Councill

Ετήσια εξειδίκευση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση– Πανεπιστήμιο Αιγαίου (420 ώρες)

Εκπαίδευση στη σχολική διαμεσολάβηση-Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄Αθήνας

Ετήσια εξειδίκευση στις Αναπτυξιακές Διαταραχές Παιδιών και Εφήβων (500 ωρών), με εξειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς -Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Τριήμερη εκπαίδευση στην προσέγγιση TEACCH (Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας)

Πιστοποίηση και εκπαίδευση στην ανάγνωση και γραφή Braille (για άτομα με προβλήματα όρασης) – Φάρος Τυφλών Ελλάδος.

Εκπαίδευση στο πρόγραμμα “Pivotal Response Training” (PRT για παιδιά με αυτισμό και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές).

3ήμερη εκπαίδευση στο PECS (Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλάξιμων Εικόνων)-Μονορόδι

Ετήσια εκπαίδευση στην πρώιμη παρέμβαση και Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς ΑΒΑ LOVAAS και πρακτική άσκηση- ΔΙΚΕΨΥ

Eκπαίδευση στη μαθησιακή αξιολόγηση (ΑΘΗΝΑ τεστ) και ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση- Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας Συμπεριφοράς

Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων και Θεραπευτική Αντιμετώπιση – Ξενώνας Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης «Αίθρια» και του οικοτροφείου « Πρόπολις» του 4ου Ψυχιατρικού Τμήματος Εισαγωγών του ΨΝΑ.

Λειτουργική Αξιολόγηση παιδιών με συναισθηματικές/συμπεριφορικές διαταραχές (Prof. B.Martens,Prof. οf Psychology, Syracuse University, USA) -Φιλοσοφική Αθηνών

Παιχνίδι σε παιδία με Αυτισμό -Διεπιστημονικό Κέντρο Ψυχολογικής και Θεραπευτικής Υποστήριξης

Children’s Αrt Τherapy Seminar. Σεμινάριο πάνω στην ψυχοθεραπεία παιδιών μέσω ζωγραφικής -Tsiaousi,V. MA Art Therapist and BA Special Needs. Πανεπιστήμιο του Νottingham.

Διάλεξη από τον Dr. R.Bowlby: Θεωρία συναισθηματικής προσκόλλησης -Πανεπιστήμιο του Nottingham

ΔΕΠΥ και Εκπαίδευση: Πέρα από την Υπερκινητικότητα -Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ.

Βιωματικό σεμινάριο στο κλασσικό ψυχόδραμα – Personal Developmental Psychodrama Centre

Λεκτικές εξελικτικές διαταραχές -Πολύτεχνο

Εφαρμογές συμβουλευτικής ψυχολογίας στο φοιτητικό πληθυσμό -Πανεπιστήμιο Αθηνών

2023: Έκδοση βιβλίου «Ιστορίες Συναισθηματικής Νοημοσύνης: Ένα πρόγραμμα ενίσχυσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων» – εκδ. Upbility, μετάφραση και στη γαλλική έκδοση.

Έκδοση βιβλίου «Πρόγραμμα ανάπτυξης επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων», εκδ. upbility.gr, μετάφραση και στη γαλλική έκδοση.

2024: Προς έκδοση « Μαθαίνω εύκολα την ορθογραφία μου», Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄δημοτικού, εκδόσεις upbility.gr

Αύγουστος 2021: Μόνιμη εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Τμήμα Ένταξης, ΚΕΔΑΣΥ, Ειδικά σχολεία)

2023: Έργο Αγάπης- Κέντρο Ειδικών Θεραπειών, Ειδική Εκπαιδευτικός- Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

Μάρτιος 2017-2021: Αναπληρώτρια ειδική εκπαιδευτικός σε ΚΕΔΑΣΥ, ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης και ως παράλληλη στήριξη σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

2020: Αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σχολικού ψυχολόγου από Health and Care Profession Councill

2019: Δημοσιεύσεις άρθρων σε θέματα σχολικής ψυχολογίας στις ηλεκτρονικές, ενημερωτικές ιστοσελίδες alfavita, kidproject, psycholozin.

2018-2019: Εκπαιδεύτρια στο πρόγραμμα σχολικής διαμεσολάβησης στο 6ο Γυμνάσιο Αγ. Δημητρίου

Σεπτέμβριος 2014-Μάρτιος 2017: Ειδική Παιδαγωγός-Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, στο Κέντρο Αποκατάστασης Μαθησιακών Δυσκολιών «Ανάπτυξη και Κίνηση» (Αργυρούπολη).

Nοέμβριος 2013-2015: Ειδική Παιδαγωγός-Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας στα εκπαιδευτήρια «Χρανιώτη»

Απρίλιος 2011-Δεκέμβριος 2011 : Εκπαιδεύτρια τμήματος «Συνεργασία ειδικών, εκπαιδευτικών-οικογένειας», δήμου Πόρτο Ράφτη (τμήμα Σχολής Γονέων, Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων και Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης).

Σεπτέμβριος 2010-2014: Ειδική Παιδαγωγός στο Κέντρο Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας «Έρεισμα» (Αγία Παρασκευή).

Νοέμβριος2009-Σεπτέμβριος 2012: Ειδική Παιδαγωγός – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, εκπαιδευτικός επαγγελματικού προσανατολισμού στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια «Ραυτοπούλου» .

2008-2009: Ειδική Παιδαγωγός και Φιλόλογος στο κέντρο ειδικής αγωγής –λόγου και μάθησης-«Ανάπτυξη» .

2004-2008: Παράδοση φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές Γυμνασίου.

2002-2006: Ιδιωτική υπάλληλος σε βιβλιοπωλείο και γραμματειακή υποστήριξη, στο παιδικό λογοτεχνικό τμήμα.

Δεν υπάρχει εθελοντική εργασία

Πρακτικά συνεδρίων:

2015 – Εισήγηση: Η διερεύνηση της σχέσης αναγνωστικών παραμέτρων με την αναγνωστική κατανόηση παιδιών δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες – Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας.

2012 – Εισήγηση: Η Σημασία της Συμβουλευτικής στην Ένταξη Παιδιών στο Σχολικό Πλαίσιο – Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού

2009 – Δημοσίευση με τη μορφή αναρτημένης ανακοίνωσης-poster: Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού ως Συμβούλου
στην Εκπαίδευση – Πανελλήνιο Παιδοψυχιατρικό Συνέδριο

Άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό:

2012: Μ. Γώγου, (2012). Η Σημασία της Συμβουλευτικής 2012 στην Ένταξη Παιδιών στο Σχολικό Πλαίσιο,
Ελληνική Εταιρείας Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού, 101, 2102, εκδ. Πατάκη

Άρθρα σε ιστοσελίδες:

Alfavita

2023: Προγράμματα ενίσχυσης δεξιοτήτων στην εκπαίδευση μαθητών με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες

2022: Μαθησιακές Δυσκολίες: Οι δυσκολίες ανάγνωσης-Ποια είναι τα είδη τους 

2002: Εκπαιδευτικές πρακτικές αντιμετώπισης μαθητών με εμπειρίες Bullying

Kidsproject

2022: Γιατί το παιδί αρνείται να πάει στο σχολείο; 

2022: Παιχνίδια για την προετοιμασία της ανάγνωσης στην παραλία 

2022: Προετοιμάζοντας το παιδί για την εκμάθηση της ανάγνωσης με παιχνίδια 

2021: Στάσεις, αντιλήψεις εκπαιδευτικών και συνηθισμένες πρακτικές σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ 

2021: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ στη σχολική τάξη 

2021: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ την εποχή της καραντίνας 

2021: Η επιστροφή στην τάξη για τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ  μετά την καραντίνα 

Psycholozin

2019: H εφαρμογή του ηλεκτρονικού υπολογιστή στις θεραπευτικές προσεγγίσεις παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Παρουσία στο Teach n' Treat


Εισηγήσεις

Δράσεις

Αρθρογραφία

Βιντεοπαρουσία

Επικοινωνία με τον Επαγγελματία


Μιλήστε μαζί μου