Υπηρεσίες: Σχολική Μελέτη
Ψυχοπαιδαγωγική Παρέμβαση - Επαγγελματικός Προσανατολισμός - Ειδική Αγωγή - Σχολική Μελέτη | Παιδιά - Έφηβοι - Νέοι - Ενήλικες
Ψυχική Υγεία και Εκπαίδευση Ενηλίκων / Παιδιών / Εφήβων – Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας – Επαγγελματικός Προσανατολισμός
Κάθε παιδί και ενήλικας έχει το δικαίωμα να αντιμετωπίζεται μοναδικά και εξειδικευμένα. Στο κέντρο βρίσκεται ο άνθρωπος, η συμπεριφορά, το συναίσθημα και η γνώση. Δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην λεπτομέρεια, σε κάθε παράγοντα που σχετίζεται με τη ζωή του. Προσεγγίζω με διακριτικότητα, υπομονή και σεβασμό στην μοναδικότητα.
Ψυχολογική Υποστήριξη - Συμβουλευτική - Μαθησιακή Παρέμβαση - Ειδική Αγωγή - Σχολική Μελέτη | Νήπια - Παιδιά - Έφηβοι - Νέοι - Ενήλικες - Ηλικιωμένοι
Μαθησιακές Δυσκολίες & Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: Αυτισμός, Σύνδρομο Asperger, Σύνδρομο Down, Δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ – Επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) – Ελληνική Κλίμακας αξιολόγησης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητας ( ΔΕΠ-Υ ) – Επάρκεια χορήγησης των Κλιμάκων Νοημοσύνης Παιδιών και Εφήβων WISC-III – Κοινωνικές Ιστορίες (SocialStories) – Δομημένη Εκπαίδευση TEACCH – Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας PECS – Συναισθηματικές Δυσκολίες παιδιών και εφήβων – Προβλήματα συμπεριφοράς και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες παιδιών και εφήβων
Δουλεύω ανάλογα τις ανάγκες εκάστοτε παιδιού – Προσέγγιση: Γνωσιακή – Συμπεριφοριστική
Ψυχολογική Υποστήριξη - Επαγγελματικός Προσανατολισμός - Σχολική Μελέτη - Δημιουργική Απασχόληση | Νήπια - Παιδιά - Έφηβοι - Ενήλικες
Υποψήφια Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας – Ερευνήτρια | Παιδαγωγική & Ψυχολογία – Μουσικοθεραπεία – Εκπαίδευση, Γλώσσα και Ετερότητες
Συμβουλευτική - Ειδική Αγωγή - Σχολική Μελέτη - Φιλολογικά Μαθήματα | Νήπια - Παιδιά - Έφηβοι - Νέοι
Εξατομικευμένα προγράμματα Παρέμβασης για Παιδιά και Εφήβους με Μαθησιακές Δυσκολίες – ΔΕΠΥ – Aυτισμός – Πρώιμη Παρέμβαση
Ο ζήλος, η αγάπη αλλά και η δημιουργία οδηγούν στην ανάπτυξη μιας ξεχωριστής επαφής των παιδιών και των ανθρώπων που βρίσκονται δίπλα τους σε κάθε διαδικασία θεωρώντας τελικά ότι αυτή η σχέση είναι η μεγαλύτερη ευχαρίστηση για τον παιδαγωγό, το δάσκαλο και οποιονδήποτε ασχολείται με...
-
Επικοινωνιακή, υπομονετική, οργανωτική. Δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους γονείς και τα παιδιά. Χρήση εξατομικευμενού υλικού ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού. Χρήση παιγνιώδη τρόπου μάθησης. Κίνητρα για ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος των παιδιών. Εστίαση σε σημαντικά θέματα.
Εκπαιδευτική Ψυχολογία – Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία – Ειδική Αγωγή – Πιστοποιημένη στη χορήγηση του ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ
Η φιλοσοφία μου συνίσταται στην αναγωγή του παιδιού ως επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση εναλλακτικών μεθόδων προσέγγισης της γνώσης και αξιοποίηση των αρχών συντελεστικής μάθησης. Εστιάζω στην καλλιέργεια ουσιαστικής σχέσης εμπιστοσύνης, στον σεβασμό για τη φυσική ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού και προσαρμόζω τον...