Υπηρεσίες: Μαθησιακή Παρέμβαση
Ψυχολογική Υποστήριξη - Συμβουλευτική - Μαθησιακή Παρέμβαση - Ειδική Αγωγή - Σχολική Μελέτη | Νήπια - Παιδιά - Έφηβοι - Νέοι - Ενήλικες - Ηλικιωμένοι
Μαθησιακές Δυσκολίες & Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: Αυτισμός, Σύνδρομο Asperger, Σύνδρομο Down, Δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ – Επάρκεια χορήγησης του Αθηνά-τεστ (Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης) – Ελληνική Κλίμακας αξιολόγησης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητας ( ΔΕΠ-Υ ) – Επάρκεια χορήγησης των Κλιμάκων Νοημοσύνης Παιδιών και Εφήβων WISC-III – Κοινωνικές Ιστορίες (SocialStories) – Δομημένη Εκπαίδευση TEACCH – Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας PECS – Συναισθηματικές Δυσκολίες παιδιών και εφήβων – Προβλήματα συμπεριφοράς και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες παιδιών και εφήβων
Δουλεύω ανάλογα τις ανάγκες εκάστοτε παιδιού – Προσέγγιση: Γνωσιακή – Συμπεριφοριστική
Εποπτεία Ειδικής Αγωγής - Συμβουλευτική - Ψυχοπαιδαγωγική Παρέμβαση - Συμβουλευτική Εφήβων - Συμβουλευτική Γονέων - Μαθησιακή Παρέμβαση - Ειδική Αγωγή | Νήπια - Παιδιά - Έφηβοι - Νέοι - Ενήλικες - Ηλικιωμένοι
Σχολική ψυχολογία – Παιδοψυχολογία – Συμβουλευτική μέσω παιχνιδιού/τέχνης – Συμβουλευτική γονέων – Ειδική Αγωγή και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μαθησιακή Αξιολόγηση και Αποκατάσταση – προσέγγιση TEACCH – ΑΘΗΝΑ τεστ
Η φιλοσοφία μου συνίσταται στην αναγωγή του παιδιού ως επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας με τη χρήση εναλλακτικών μεθόδων προσέγγισης της γνώσης και αξιοποίηση των αρχών συντελεστικής μάθησης. Εστιάζω στην καλλιέργεια ουσιαστικής σχέσης εμπιστοσύνης, στον σεβασμό για τη φυσική ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού και προσαρμόζω τον...
Ψυχολογική Υποστήριξη - Συμβουλευτική - Μαθησιακή Παρέμβαση - Ειδική Αγωγή | Νήπια - Παιδιά - Έφηβοι - Νέοι - Ενήλικες - Ηλικιωμένοι
Μαθησιακές Δυσκολίες & Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: Αυτισμός, Σύνδρομο Asperger, Σύνδρομο Down, Δυσλεξία, ΔΕΠΥ – Χορήγηση των Κλιμάκων Νοημοσύνης Παιδιών και Εφήβων WISC-III – Συναισθηματικές Δυσκολίες παιδιών και εφήβων – Προβλήματα συμπεριφοράς και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες παιδιών και εφήβων
Θεραπευτική προσέγγιση Gestalt